Taylor Swift - plattfall

Nej. Nej. Nej. Detta är inte bra. Jag har inte alls fastnat för låten. I vanliga fall skulle jag säga att Taylor Swift oftast hamnar i mina guilty pleasure-listor. Både Blank Space och Shake It Off användes som humörhöjare på jobbet, men denna kommer garanterat inte spelas frivilligt ifrån min sida. 
 
Videon har varit extremt hypad under en kort tid. Med så många fantastiska stjärnor så var förväntingarna väldigt höga. Och med det i bagaget så blev det dessvärre ett plattfall. Jag hade förväntat mig någon slags kortfilm men istället blev den en vanlig musikvideo med en något hispig story som inte hinner komma igång förrän videon är avslutad. 
 
Har du missat hypen kring detta? Taylor har samlat ihop ett gäng av världens största stjärnor. Coolt? Ja! Men jag hade bara hoppats på en lite vassare produktion. Det enda som ser riktigt hårt ut är sminket och kläderna. I övrigt ser det väldigt b ut. Sorry Taylor. Jag hade verkligen hoppats på något som hade fastnat i hjärtat. 
 
Synd. Jag såg fram emot det här.
 
 
I övrigt så vann Taylor hela 8 priset på Billboard Music Awards i natt. Det är inte alla som lyckats med!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0