Patience

Idag har det känts lite tungt. Inte nog med att jag fortfarande inte hittat min rutin i att vara arbetsbefriad från sitt tidigare jobb, dessutom så har jag sedan igår eftermiddag haft en svullen hals. Inte alls lägligt! Jag ska ju springa Toughest i helgen och behöver hålla mig frisk fram tills dess. Så snälla bakterier, lämna mig, eller ligg iaf lågt och slå sedan ut på söndag morgon (om ni nördvändigtvis behöver göra det!)
 
Ja. Det här med den nya vardagen. Arbetsbefriad, ledig, mellan två jobb, på väg in i något nytt eller vad vi nu ska kalla det. Ja det är faktiskt inte alltid så enkelt. Det kräver verkligen bra självdiscpilin och tålamod. Jag är inte den som inte har några planer för framtiden, nej nej. Jag vet att det kommer bli så jävla fett! Jag känner att det bara kan bli otroligt bra! Men problemet är bara att jag vill att allt ska ske nu. NU. Nu på en gång! 
 
 
Ikväll blir det middag och sedan ska jag lägga mig tidigt och sova ut imorgon. Drömmen är att jag vaknar helt bakterifri och pigg som en nötkärna. Tihi.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0