Mad Max Fury Road

Wow! Om ni får för er att besöka en biograf under de nästkommande veckorna så skulle jag rekommendera Mad Max Fury Road. Mer underhållande än detta blir det inte! En film som gör sig bäst på bio och som garanterat inte sparat på krutet.
 
Själv har jag inte hört så mycket om filmen men G ville verkligen se den. Jag är övertygad om at jag varit lite mer skeptisk till att se den om han berättat att det skulle vara två timmar av action. Men! Jag satt som fastklistrad med en puls lika snabb som efter ett hårt intervallpass. Det var knappt att jag vill blinka för att inte missa en endaste scenfrekvens. Jag tillhör de där människorna som oftast tappar intresset när actionscenerna drar igång. Oftast försvinner mina tankar någonannanstans när effekt efter effekt överskuggar vad som faktiskt händer. Så var inte fallet med Mad Max. Jag älskade varje fight och 3D-glasögonen gjorde verkligen sin rätt i den här filmen. 
 
Och när man trodde man kunde andas ut och äntligen se ljuset i filmen, nej då tar den helt ny vändning och svettpärlorna i pannan kom fram. 
 
Se den!
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Okej, jag måste se den!

Svar: Ja gör det! Ett bio-måste!
Felizia Uggla

2015-05-17 @ 22:09:26

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0