Kygo-sångaren kör solo

Det här älskar jag! Jag kände direkt att den här låten hade kunnat trilla in för två decennier sedan. Låten har något som jag vill förknippa med 90-talets pop- och soulhits. Med detta sagt så menar jag inget negativt. Tvärtom. Detta är en modern 90-talslåt som passar mig perfekt.
 
 
Låten hade kunnat passa Sam Smith lika bra som den passar det nya stjärnskottet Conrad Sewell, sångaren som vi tidigare har hört ackompanjemeras av Norges stolthet Kygo (Firestone).
 
Conrad är väldigt ny för mig men jag ser fram emot att lära känna denna man mer. Jag har snappat upp att han är australienare och ska turnera tillsammans med Ed Sheeran i sitt hemland. Inte nog med att jag gillar hans röst och val av genre, dessutom så avgudar jag män med långt hår. Den här killens auora och look kunde lika gärna passat in i en surf-reklam. MUMS!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0