Instagram-arkivet

Yes. Nu gör vi detta. Ser tillbaka in i instagram-arkivet. Jag var en gång en mycket effektiv instagramkvinna, men någonstans under hösten så drog jag ner på det där med sociala medier. Detta ska ändras. För vem vill inte kunna se tillbaka på vad som hänt under de där månaderna som vi nu räknar till dåtiden.
 
 
Jag var tidigare en del av TIDAL-teamet och jobbade som marknadskoordinator. Här står jag redo att öppna dörrarna för TIDALs lanseringsfest i Stockholm på Get A Nightlife.
 
 
En bild på mig och fantastiska Nina från samma event. Fnittriga av bubbel och förväntningar. Det kom så sjukt mycket folk och det var världens härligaste stämning!
 
 
En något suddig bild från Tove Los konsert på Debaser i Stockholm. Jag hade längtat så mycket! Kvällen slutade med efterfesten där jag och G drunknade i luftgas.
 
 
Samma vecka hade Seinabo Sey sin konsert på Münchenbryggeriet i Stockholm. Jag säger som då "Har man inte sett henne live så har man inte upplevt Seinabo Sey!"
 
 
Strax därefter så blev jag medbjuden till Alessos konsert i Globen. Här är jag tillsammans med Cronja och Karin.
 
 
Dagen efter konserten samlade vi ihop ett gäng och körde paintball. Så kul!!!
 
För mer bilder så följ mig HÄR!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0