En sån där fantastisk dag!

Yes. En sån där fantastisk dag. Rushig morgonpromenad med Martina Haag i öronen. Jag har precis påbörjat hennes bok "Heja, heja!" och det är skönt att lyssna på någon annans träningsresa när man själv är mitt upp i sin egen. Samtidigt som jag skrattar åt hennes ursäkter till att slippa träning så ser jag ett par dagisbarn som hjälps åt att fylla nävarna med daggmask. 
 
Lunchtid spenderades med Romina och Mona på Vapiano. Insiktsfulla tankar, konkreta förslag och gemensamma beslut. Samtidigt mumsade jag på en pasta bolognese.  
 
Tog två självständiga timmar på ett café och fick sedan besök av min mentor Cecilia Ancker. Diskuterade vad sm hänt sedan sist, vände ut och in på varenda tanke som forsat genom mitt lilla huvud för att sedan ta till mig konkreta råd. Att skaffa en mentor är det bästa jag gjort och jag ser fram emot den dagen jag har min egen adept. Ensam är inte stark, delad erfarenhet är ett misstag mindre osv.
 
Avslutade dagen med ett träningspass och middag med min G. Nu väntar fyra lediga dagar tillsammans med honom. Som jag längtat efter att få dela mer egentid med honom. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0