Efterlängtad ledighet!

I onsdags kväll skrek hjärtat efter kärlek och hjärnan efter sällskap. Jag fick 4 underbara dagar med min karl där vi gjorde allt ifrån en slottstur till nattliga barbesök med vänner, stadslunk med kaffe + bulle och familjemiddagar. Dessutom höll vi oss vakna långt in på småtimmarna och sov tills magen skrek av längtan efter mat. Ja, helgen blev precis så där okomplicerad och stressfri som jag hade önskat.

 
Nu väntar en vecka av sådant som håller ångesten så långt borta som det bara går. Det blir planering av nya projekt, möten med både tänkbara jobb och mentorsgruppen Makten Över Musiken. Och sedan väntar den roligaste utmaningen jag varit med om - Toughest Race med mina tjejer! Ska bli så otroligt kul!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0