Ariana Grande

Hej fina ni. Startade dagen med roliga möten som gick så fantastiskt bra! Känner mig helt upprymd och översköljs med härliga känslor. Ni vet när man ler så mycket att man börjar få ont i käkarna? SÅ mår jag just nu! Kan inte berätta nu vad som händer men snart så!
 
Ikväll ska jag se Ariana Grande med min syster. Ska bli så kul. Jag tror absolut inte hon kommer klå Katy Perrys konsert, som var helt magisk!. Har sett 1000 YouTube-klipp med Ariana och jag förväntar mig i princip något i den stilen. Stillastående, Mariah Carey-rena toner, korta klänningar och höga klackar. Håller jag min förväntning där så kanske jag bli överraskad.
 
Hur som helst. Jag ser fram emot kvällen och kommer inte kunna hålla mig ifrån at sjunga med i "Love Me Harder". Jag dör lite för den låten. Dör även lite för den här duetten med Miley Cyrus. Underbar låt och enkelt framfört av två unga stjärnor.
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Stämde ganska bra på dina förväntningar? :)

Svar: Hon var så bra! Inlägg om konserten kommer imorgon!
Felizia Uggla

2015-05-21 @ 23:05:20

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0