99 Problems But I Ain't One - Anymore

Här händer det grejer. Jag slutade på WiMP/TIDAL och försöker göra det som alla säger: Njuta av den tiden som man så sällan finner i livet; De lediga dagarna där jag kan fokusera på mig själv. 
 
Efter ett par dagar på egen hand har jag hunnit träffa mängder med människor i branschen och kunnat göra sådant man aldrig annars hinner med. Jag har både känt frustation över att livsrytmen ändrats, men även känt en tacksamhet över att jag nu kan hitta tillbaka till vad jag faktiskt vill göra.
 
Efter några år i branschen tappade jag lusten att lyssna på musik, gå på konserter och prata om vilken artist som ska bli nästa snackis. Nu har jag tid att leta fram den där känslan som fick mig hit från början.
 
Varför hamnade jag i den där branschen? Varför lockade musikbranschen mig? Jo, nu vet jag! Och snart kommer även ni se vad jag ska göra härnäst så håll utkik här på bloggen för mer info...
 
För ett par veckor sedan var jag på Universals t-shirt-fest där den med bäst tisha vann en resa till Ibiza. Min prestation tog mig till en pallplats men dessvärre ingen seger.
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0