Korvstoppning!

Lyckan av att få jobba asså. Jag kan inte ens beskriva hur skönt det är. Rutiner, en hjärna som får jobba, träffa och lära känna människor, lära sig nya saker och framför allt jobba med musik igen! 
 
Idag när jag kom hem var jag helt slut. Det är fortfarande ovant att jobba och försöka all information sätta sig samtidigt som vi inser att det är omöjligt att frångå korvstoppnings-beprövningen. Samtidigt så krånglar mina linser och jag försöker på alla sätt att undvika det där optiker-besöket av någon anledning.. Hur som helst så är det otroligt skönt att få den lyxen att börja på sommaren (när aktiviteten i musikindustrin avtar något) och få lära sig av Christian som är både extremt kompetent och ordningsam. 
 
Fick precis "GO" på att berätta om mina nya tjänst och valde att göra det med denna bild ifrån Bråvalla på mig och G. Det komiska är att jag och G träffades genom jobbet (han på Universal och jag på WiMP) och nu kommer vi ha samma tjänst på konkurrerande bolag ;)
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0