Digital Manager

YES! Det känns som att livet har startat igen. Från att ha varit "mellan två jobb" från slutet av april tills i måndags så var det som om jag pausade livet. Eller egentligen hade jag massa tid till att fundera på vad jag verkligen vill göra. Tankarna gick från att åka utomlands för att plugga, starta eget, söka mig till nya branscher utanför musikindustrin eller stanna kvar. 
 
Sprang på mängder av intervjuer och fick enormt bra respons. I slutändan stod jag med flera erbjudanden och fick möjlighet att välja. Känslan från att ha blivit tvingad att avsluta sitt arbetet på TIDAL till att det stod företag och knackade på min dörr är obeskrivlig. 
 
Idag är det tredje dagen på nya jobbet, men jag känner mig redan hemma! Numera sitter jag på Söder på Cosmos Music som Digital Manager. Peppen är total och jag är lyrisk över att vara på rätt sida om branschen!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0