Bråvalla-förberedelser

Hemma efter en mysig kväll med tjejerna. Myste på sommarrutinen Mosebacke som alltid bjuder på Stockholms bästa utsikt. Sedan traskade vi till Prime Burger för att äta lite middag. Sprang in i gamla bästisar och fick en liten nostalgitripp.
 
Den här veckan fortsätter jag lära mig allt om min tjänst och det nya företaget. Det är faktainsamling, praktiska handlingar och en förhoppning om att snart vara så pass självgående att jag kan rabbla allt i sömnen. Jaja, det dröjer nog ett tag till men jag känner verkligen att jag hittat en tjänst som passar mig perfekt - så kul! Dessutom förbereder jag mig inför sommarens första festivalbesök på Bråvalla. Ska bli så satans kul att hänga med härliga människor, se massor av band och leva på öl i några dagar. Nu är det bara den förbaskade sommaren som ska komma så är allt topp!
 
I nästa inlägg tänkte jag skriva om vilka artister jag mest ser fram emot! Håll utkik i bloggen för massa härlig musik!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0