Bråvalla-dröm - del 3/3.

The final show - här kommer den sista delen ur min Bråvalla-dröm.
 
Say Lou Lou - ett av de band som jag numera jobbar med. Lyllo mig va!? Ser så mycket fram emot att se dem live och träffa dem. Enligt mig finns det inga i Sverige som erbjuder så mycket coolness som dessa två. 
 
 
Familjen - också en ny artist som jag jobbar med. Kommer ihåg hur jag spelade sönder "Det snurrar i min skalle" när jag bodde i Hulstfred. Hoppas på galet mycket röj!
 
 
Kent - asså finns nog inget band som berört mig så mycket som dem. Från brustna hjärtan, ensamma nätter, bakisångest, bilresor, första kärleken, sommarminnen eller bästishäng. Såg dem på Kent-fest förra året med min kärlek och har nog aldrig varit mer klyschig än då... Vrålhångel under en jacka i spöregn till tonerna av Kent. Naomi Pilgrim, som jag nu jobbar med, körar och detta kan inte bli annat än så sjukt fett! (Synd att Jonathan Johansson spelar samtidigt....)
 
 
Calvin Harris - Den här låten älskar jag så mycket. Haim är så sjukt grymma och blev helt blowned away av deras attityd på Berns förra året. Så sjukt fett! Well well - nu är det ju Calvin Harris som står för huvudnumret här och jag hoppas bara på en sak - DANS DANS DANS!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0