Bråvalla-dröm - del 2/3.

Okej, här kommer del 2 av min Bråvalla-dröm! 
 


Seinabo Sey - Såg henne tidigare i våras och kan enkelt säga att om man inte upplevt henne live så har man inte ens upplevt häflten av hennes stjärnkvalitet. Jag fick inte nog och känner att jag måste få njuta av hennes röst igen. Hon är fantastisk, genuin och helt enkelt magisk. 
 
 
Robbie Williams - en artist jag velat se hela mitt liv och skulle jag inte få se honom nu skulle jag förmodligen ligga och kvida över det resten av livet. Det här är en av mina favoritlåtar som jag sökte tröst i när jag bråkade med min första ungdomskärlek. Kommer garanterat vara full och hög på livet under denna konsert. 
 
 
Silvana Imam - kanske en av de mest spännande svenska artisterna just nu. Hpppas innerligt på en rå show med mycket kärlek. Behöver jag ens säga att jag håller tummarna för att Beatrice Eli joinar henne? Sveriges love bird nummer 1!
 
 
Andreas Moe - my cup of tea. Ville verkligen boka den här artisten till WiMP Live Sessions för ett år sedan men det blev aldrig av. Jag tror verkligen på den här artisten och hoppas nu att fler får upp ögonen för honom!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0