XOV

Nej. Jag orkar inte vad bra detta är. Du vet när öron får så mycket känsla för något att alla andra känslor sätts på hold. Eller om man vänder på det. Alla andra känslor lever i symbios med hörseln vilket resulterar i att allt jag gör under tiden jag hör detta fantastiska också blir fantastiskt! 
 
Jag har tidigare skrivit om XOV. Jag minns inte exakt hur jag hittade denna musiker (troligen via genierna på P3!) men jag vet att jag älskade det direkt. Debutanten har inte bara blivit höjd till skyarna, utan något egentligen att höja till skyarna förutom en singel, han har även fått medverka på Lordes Hunger Games-soundtrack. DET är en bedrift. Snacka om att bli handplockad för att man är grym! 
 
Idag kom EPn Lucifer och detta passar dig som spelat sönder Lorents album, som gillar drömmande electropop med sting i. Spana in musiken här!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0