TOUGHEST RACE!

Länge har vi snackat om det - anmäla oss til Toughest Race. Mycket snack och liten verkstad... Men så plingade det till på Messenger och Malou avslöjade att hon tgait det första steget och bokat en startplats. Så ja, inte vill man lämna sin vän i sticket. Så efter att vi kollat in lite pepp-videor från eventet i Köpenhamn så bokade vi andra in oss. FAN VA KUL DET SKA BLI!
    
 
Jag har länge insett att det här med träning är kul - jag älskar att ha träningsdejter, gå långa promenader i skogen, boxas skiten ur något (eller någon..) och vill prova på det mesta. Däremot så kan jag inte träna utan ett mål för då blir målet "jag ska bli snygg"... och ja, vad betyder det? Jo, det betyder att jag fokuserar för mycket på hur jag ser ut istället för hur jag mår. Att anmäla sig till Toughest blir min motivation och det bästa är att vi är fyra som kommer kunna göra det tillsammans = peppa varandra, be om motivationstal när man inte känner sig manad att träna och sedan den härliga avslutnignen; Resultatet av att orka sig igenom 8 km med 40 hinder tillsammans! 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0