"Skynda älska Amason innan alla andra hunnit före"

Mina kollegor, eller äkta musiknördar om man ska kalla de vid deras rätt namn, har längtat ihjäl sig efter debutalbumet "Sky City". Efter att vi var på Stockholm Music & Arts så var de frälsta. Jag missade bandets spelning och kunde tyvärr inte riktigt förstå hypen. Det är förstås Amason jag pratar om.
 
Varken Amason eller sångerskan Amanda Bergman har tidigare varit allt för känd. Men i och med sin medverkan i Volvo-reklamen så ökade uppmärksamheten drastiskt. Lägligt nog bestämde sig bandet för att släppa albumet idag och jag var inte sen nog med att noggrant lyssna igenom albumet, från spår till spår. Och vad tycker jag? Jo, visst är detta fantastiskt och jag pratar nog för alla när jag säger att det var värt sin väntan. Ni som inte upptäckt bandet förrän nu - hoppa på tåget innan hela Sverige förälskat sig. Detta kommer bli stort!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0