She is to die for!

Det är ingen hemlighet att jag har världens största girl crush på Tove Lo. But seriously who hasn't? Hon är tokhet och gjorde ett av 2014's bästa popalbum. Att hon är en av få svenskar som toppat Billboard gör henne bara ännu mer beundransvärd. 
 
 
När jag hörde den här så visste jag att Tove Lo låg bakom låten, tillsammans med den ständigt hyllade Max Martin. Om jag inte vetat det hade jag kanske låtit låten passera som om det vore en ny svensk metallåt men nu valde jag att spela den när öronen var som mest lyssningvänliga. Gillade jag den? Jag älskade den! Riktig popdänga som bara har allt. Catchig refräng, den töntiga texten, den hesa rösten, en stjärnartist och trumslagen som lovar en puls. Dessutom hör man tydliga Tove Lo-melodier och fraser. Den där Tove - she is to die for. 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0