Saturday

Gårdagen var fantastisk! Startade morgonen med en stor frukost på Urban Deli - om ni inte testat den så gör det! Sedan blev det en turné bland Stockholms olika inredningsbutiker för att köpa en massa tillbehör till vår lägenhet. Det har tagit tid att hitta min egen stil och har varit svårt att skala av "det jag är uppvuxen med". Nu äntligen är visionen så gott som klar (om nu en lägenhet någonsin kan bli klar) och det är så otroligt kul att göra det tillsammans med G. 
 
 
Sedan tog vi en shake på Joe & Juice och åkte hem, lämnade alla kassar och åkte sedan tillbaka till city. Där mötte jag upp två av mina finaste. Vi lagade middag ochb satt sedan länge och smuttade på rödvin, åt ostar och pratade om allt som hör livets vardag till.
 
 
Idag har jag en egendag framför mig. Det blir förmodligen en långpromenad och sedan har jag tänkt planera min 25-årsdag och och börja titta på vår semester i sommar (har så mycket planer!) Förkylningen då? Jo, den är stabilt kvar i min kropp men jag har bestämt mig för att göra det ända jag ännu inte testat - låtsas som om den inte existerar..
Trackback
RSS 2.0