Nu vill jag tacka er för att ni fortsätter kika in

En vecka i sängen. Magkramper som gjorde mig till en vek människa. Efter en obeskrivligt jobbig natt av plågande magont så sa kroppen nej. Vårdcentralen gav mig en utskällning och trodde jag smittat hela sjukhuset med magsjuka. Akuten däremot berättade att jag drabbats av IBS. 
 
Jag var nära på att avboka resan till Bali men jag insåg att om det är något som kan hjälpa denna sårade kropp så är det två veckor av sol och bad. Så jag packade en handväska och drog till andra sidan jorden. Där hade jag det fantastiskt på Gili Triwangan, Seminyak, Uluwatu och många andra ställen. Vågorna skrämde mig så jag vågade helt enkelt inte hoppa upp på brädan, men drinkar, kokosnötter, bad, bokstunder och massor av tid med vänner resulterade till den där semesterkänslan följde med hem. Lite brunare, lite mer nykär i min pojkvän men framför allt var min energidepå fylld till max och jag var peppad på året.
 
 
 
Så.. Nu vill jag tacka er för att ni fortsätter kika in. Som tack ska jag fortsätta att skriva för er. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0