"Hip hop är inget för mig och jag har helt ärligt så svårt för det att jag inte vill lära mig gilla det"

Godmorgon. Min morgon är god som i att jag är glad men inte god eftersom mina halsmandlar svullnat upp. Jobbar därför hemifrån - vilket jag är så tacksam för att jag kan göra. Well well, nu över till något mycket intressantare.
 
Hip Hop/pop. Alltid älskat pop. Varit en popprinsessa så länge jag kan minnas. Det är inte lätt att tvätta bort sina barndomsidoler som Britney Spears. Hip hop är dessvärre inget jag förknippar med min uppväxt och det är ingen genre som har hittat sitt hem i mig. Jag dejtade en kille som tröttnade på mitt manta: "hip hop är inget för mig och jag har helt ärligt så svårt för det att jag inte vill lära mig gilla det". Det slutade med att han satte ihop en playlist med hip hop som "alla gillar". Det funkade inte...
 
Men! Denna Silvana Imam gör något som jag gillar. Och när hon gör ett samarbete tillsammans med popartisten Marlene (som jag alltid gillat!) så kan inte mina musiknerver stå emot. Jag blir alldeles varm i hela kroppen och knarkar den nya låten "För Evigt". Alla måste ge denna låt en chans. Bara för att den är värd det.
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0