Hey Monday!

Gårdagen fick känna på alla slags humör. Ilska, nedstämdhet, trisstess, lycka och tacksamhet. I samma ordning som orden står gick även humöret. Tack och lov fick jag hänga med alla de bästa igår. Syrran har köpt och nu äntligen flyttat in i en nybyggd lägenhet och bjöd över gänget på pizzakväll. Tänk att få mumsa på en hemlagad pizza, dricka ett glas rött, ha sin bästa vän på sin högra sida och sin vänstra hand flätad i sin pojkväns hand. Kvällen blev en skrattfest med den ena anekdoten efter den andra. Om det är någon gång såna dagar behövs så är det efter att ha fått känna sig instängd med sitt eget PMS-monster. 
 
 
Idag är jag åter på kontoret och får hänga med mina härliga kollegor. Det blir en bra dag med massa jobb, planering av lanseringen av vårt nya brand och sedan ska jag ta en lång promenad och lyssna på min nya favoritpodd "Maratonbloggen".

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0