Myskväll

Ikväll blir det en sån där kväll som jag längtat efter. Jag ska träffa mina bästa vänner. Vi ses väldigt ofta, men nu har jag inte hunnit träffa någon av dem på över en månad. Beror mestadels på att vi alla reste under julen och sen bara inte hittat en lucka för att hänga. 
 
 
Passade på att bjuda in dem till mig ikväll när killen är upptagen på annat håll. Jag har en känsla av att det blir mys, skratt och väldigt mycket återberättande av det där som hände under semestern. Självklart kommer det även att spelas en lista som går i samma känsla som Ben Howard, City & Colors, Norah Jones och Belle & Sebastian. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ MIN LILLA ÄLSKLING


SÅÅÅ MYSIGT DET VAR IGÅR!
BLIR SÅ LYCKLIG AV ATT KIKA IN O MÖTAS AV DETTA!!
LOVE YOU!

2015-01-21 @ 20:36:46

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0