NY STJÄRNA?

Det känns som att dagens "Cinderella Story" handlar om att sitta i sitt sovrum, spela och sjunga, lägga upp klipp på Youtube och sen få över 100K visningar på en vecka. Att bli stjärna över en natt verkar vara en journalist mest använda rubrik. Men ibland dyker det faktiskt upp covers eller hemmagjorda-YouTube-klipp som är värda att ödlsa lite tid på. 
 
Jag hittade den här tjejen efter att Ashton Kutcher skrivit om henne på Facebook. Om han älskar henne så kan nog vi andra också göra det, så jag klickade mig in på länken. Jag älskade henne. Jag vill verkligen tro att detta inte är en PR-idé utan att hon gjort det på egen hand. Men främst av allt vill jag att hon hamnar i rätt händer och inte låter sig förstöras. Hon är för duktig för att bli omgjord med konstiga ideal som "sexsymbol", just för att hon känns så naturlig och oförstörd.
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0