Lyckliga stunder

Vilken helg! Blev akut sjuk i fredagskväll och fick ställa in mina festliga planer. Somnade väldigt tidigt i hopp om att må bättre dagen därpå - och den lilla önskedrömmen slog in!
 
Lördagen spenderades på bästa sätt: uppvakanande med min fina pojkvän, brunch med hela tjejgänget, lite shopping och sedan middag plus utgång. Vi hamnade på det nyöppnade Get A Nighlife och hade en sådan där fantastisk kväll som fyllde på minnet med lyckliga stunder.
 
 
Söndagen spenderades mestadels i soffan med undantaget att vi åkte in till Oljebaren och åt hamburgare. Jag var så där härligt bakis; bara trött, seg och kärlekskrank. Måde inte alls dåligt på något sätt och jag inser nu när jag skriver detta att helgen gav mig tillräckligt mycket goda stunder för att jag ska kunna skratta mig igenom veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Niles

Maten ser sjukt god ut!

Svar: Det var den också! :)
Felizia Uggla

2015-02-02 @ 12:29:14
URL: http://theniles.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-02-02 @ 17:14:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0