I JUST LOVE IT!

Wow! Vilka dagar den här veckan har levererat. Massa kul på jobbet som gör att jag växer några mm i självförtroende för varje dag som går. Min chef är fantastisk och vi är ett sådant team som peppar och uppmuntrar. Hur ofta behöver man egentligen bli arg på en kollega? Det ska mycket till för att man ska känna sig riktigt förbannad. Utöver mitt grymma jobb så har jag hängt med både saknade vänner och min syster. Killen och jag har inte hittat tid för varandra men på lördag blir det självklart heldag tillsammans med honom. Har varit på en föreläsning om genus i organisation och ledarskap, träffat min fantastiska mentor och till och med hunnit få in en del egentid och träning (mååååste bli riktigt stark i armar och axlar inför Toughest i maj!)
 
Ikväll kommer mamma och hennes sambo över på middag. Dessutom så lämnar det sin lilla katt så han får bo hos mig och G över helgen. Ska bli fantastiskt mysigt att få en liten hårboll (intalar jag mig själv just nu iaf...). 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0