FIFTHY SHADES OF GREY

Kära ni. Ligger fortfaranade hemma och sjukar. Kramperna blir inte bättre och den medicin jag fått och som tidigare har hjälpt gör det inte bättre längre. Just nu hoppas jag bara att den minskade stressen och min försoning med goda matintag ska hjälpa mig att bli bra igen.
 
Haft mycket tid för slösurfande och hittat ny musik som ni bara måste älska:
 
 
Detta eviga tjat om "Fifthy Shades of Grey". Jag har faktiskt inte läst boken, jag bara påbörjade den men avslutade efter några kapitel. Jag blev helt enkelt inte hooked. Ska jag göra ett nytt försök? Börjar bli lite sugen på att läsa den efter att ha sett trailern... Här är iaf underbara Sia som låter sin röst få spegla filmens soundtrack. Andra artister som gästar filmen är The Weeknd och Ellie Goulding + en fantastisk Beyoncé-cover som påminner om den Linnea Henriksson gjorde i Idol.
 
 
Sextetten från Umeå Winhill/Loshill släppte sitt album "Trouble will snowball"i veckan. Hur bra är inte titeln? Jag älskar den och vill veta vad som döljer sig bakom den. Detta är ett album som passar dig som gillar skogshuggarlooken i en melodi, alltså en sån som köper biljetter för att se Bon Iver och Fleet Foxes. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0