WiMP Jazz Nights

 
Gårdagen innebar jobb, gymmet med Nicklas och sedan WiMP Jazz Nights. Alla mina vänner ställde in och det verkade som jag skulle få en kväll på Orangeriet för mig själv. Malou föreslog att jag skulle njuta av utsikten och dricka en drink - men jag ringde dit min pojkvän som kom dit, trots en jobbig dag. Bartendern rekommenderade några drinkar och sen delade vi på en pizza. Mums. 
 
Förutom att Orangeriet blivit min favoritbar så älskar jag musiken som spelas under torsdagkvällarna när vi anordnar WiMP Jazz Nights. Min kollega uttryckte det så bra igår: "Det här är det bästa listorna som gjorts i WiMP". Här nedan kan du höra Magnus (som DJar på WiMP Jazz Nights) spellistor:
 
"Gospel Soul"
"Cosmic Jazz"
"Afrobeat & Beatjazz"
och min favorit, "Dusty 70' Soul & Daptone Records".

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0