WiMP Jazz Nights - Dusty 70's Soul & Daptone Records

Wohow. Nu är det ute. Den där presentationen av Makten Över Musikens nya adepter och där, någonstans i mitten, stod mitt namn med. Kul. Mucho kul. Jag är vrålpepp och skulle lista detta som topp fem bästa sakerna som hänt under 2014. Läs här!
 
Ikväll händer DETTA (klickeliklicka för att få veta mer). Jag har under en inte allt för lång period planerat detta med Orangeriets nöjeschef Niño Romeo Castillo och vår eminenta DJ Magnus Plamquist Lunay. Kvällen är döpt till WiMP Jazz Nights och temat för kvällen är Dusty 70's Soul & Daptone Records. Magnus a.k.a. DJ Swingkid har petat ihop en lista som, utan att överdriva, är det bästa jag hört på länge! Lyssna här men framför allt - kom till Orangeriet ikväll senast 21.00 för att hänga med mig, höra grym musik och drick specialgjorda WiMP-drinkar!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0