Uppstartsmöte med Makten Över Musiken

Snart slår jag igen datorn och hoppsar (eller typ bara går) till gymmet för att sen, JA SEN, möta upp alla adepter och mentorer i Makten Över Musiken. Jag kan nog inte ens beskriva den nyfikenhet och glädje jag känner inför detta. Jag trodde aldrig jag skulle bli antagen och kan nog fortfarande inte förstå att detta händer. Sitter ibland och kollar på mailet som bar på budskapet "Grattis Felizia - du har blivit antagen som adept!". Jag läser det några gånger så jag faktiskt förstår att det är till mig. Ikväll blir det ännu mer på riktigt då jag får träffa alla och höra mer om mentorsskapet.
 
Knåpade ihop en liten höstlista med indiemusik och kom in på Lykke Li. Hon var aldrig någon favorit men efter att jag såg henne live på Berns i våras så har hon blivit en artist jag inte får nog av. Senaste albumet är genialt där varje låt möts i sårbarhet och hopp. Jag vågar nog påstå att jag är lite avundsjuk på henne musikaliska och konstnärliga ådra.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0