True Emotions

 
Lorentz & Sakarias. Lorentz. Sakarias. Dante. Vad de än tar sig an så blir de magiska melodier som slingrar sig runt min öron, hjärtat och själen (nej jag ska inte bli poetisk nu). Men jag har svårt att sätta fingret på vad de gör sokm är så bra. Talang möter konstärskap och skapar uttryck som inte kan nekas. Jag behöver nog inte ens beskriva hur mycket jag älskade Lorentz senaste album "Kärlekslåtar"? Idag släpper Dante sitt album "True Emotions" och här ovan kan du höra sommarsingeln "Trillion" - en låt som jag trodde skulle explodera sönder varenda ställe i somras. Ack så fel jag hade. Men mest fel hade nog ni som inte upptäckte låten och inte lät den få en liten hype. Gör ett nytt försök här nu!
 
Två bilder från när jag intervjuade Lorentz på Way Out West. Magisk dag.
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0