Taxinge Slott

 
Invigningen av julsäsongen fortsatte hela helgen. På lördagen åkte jag och mina tjejer till Taxinge Slotts julmarknad. Provsmakade allt som gick att stoppa i munnen och hade jag inte blivit så otroligt mätt av alla olika mumsbitar så hade jag förmoligen satt sprätt på varenda kontant krona som jag hade med. Jag kunde dock ine motstå en burk honung som var kryddad med eukalyptos och en flaska glögg. Tycker ni jag startar för tidigt? Jag har den fina ursäkten att jag åker till Bali och därmed missar den mest sprängfllda julperioden...
 
 Joanna, jag, Malou och Elin.
 
Kvällen avslutades med ett pyjamaspart med pizzabak, julmusik, popcorn och kärleksfilm. Ibland är det så otroligt skönt att bara få hänga med sina tjejer och inte gör något annat än just hänga. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0