Intervju med Amanda Jenssen

Ibland så går det inte. Kroppen säger liksom nej. Fast jag vet att hjärta och hjärna säger "ja". Vem är du som säger "nej"? Vem det än är som alltid känner ett litet uns av "nej" ska ut. Du är inte välkommen.
 
Det här med att vakna med stress är inte kul. Ögonen vill bara blunda. Kroppen gör allt i rekordfart fast det inte krävs och hjärnan är ett snedsteg ifrån att sprängas. Innerst inne vet jag att det här går bra. Jag jobbar bättre än någonsin och min karriärstrappa pekar uppåt. Dessutom så vet jag att stress är mina egna tankar och förväntningar. Slå ner den där prestationssubban inom dig på ett lugn vis och sedan kan vi alla välja att le åt livet. 
 
Igår publicerade jag en intervju med Amanda Jenssen på WiMP-bloggen. Kvinnan som bär på ett hjärta med ett stor leende. Men hon är även den enda som fått mig att snusa. Första och enda gången. Jag har gjort många intervjuer under mitt dryga år på WIMP men den här går till en av de varmaste jag gjort. Sprudlande, hjärtlig, öppen och känslosam. Du kan läsa min intervju med henne HÄR.
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0