I Don't Want To Talk About It

06.00. Klockan väckte mig på det där fasansfulla sättet som bara en väckarklocka har förmågan att göra. Vände mig om och snoozade för att sen komma på vad jag lovat lillasyrran. I med linserna, på med bekväma kläder och knyta på sig joggingpjuksen. Sedan tryckte jag igång Alex & Sigges podcast för att slippa höra mitt eget flås. 
 
Endorfinerna gjorde mig glad. Men som så många gånger förrut så vände humöret tvärt. Ingen anledning och ingen förklaring. Jag antar att mitt humör går upp och ner lika ofta som hissarna på jobbet. Som tur är kan jag alltid finna musik som gör mig glad. Idag tog jag hjälp av den norska sångerskan Marit Larsen. Hennes musik påminner något som Maria Mena eller Christina Perri skulle kunnat sjunga. Måndagspop!
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0