"Framgången kommer efter tur och det har inte alla"

Vissa dagar blomstrar livet. Vissa dagar kan man inte sluta le och allt är bara positivt. Att ta en träningslunch känns bara kul och att göra uppgifter som i vanliga fall inte är det minsta inspirerande känns för en gångs skull väldigt enkelt. Idag var en sådan dag.
 
Jag tror det beror på många saker. Jag är en person som tror på att alltid vara öppen och uppmärksam på nya öppningar och erbjudanden. Min farmor brukar säga att "Framgången kommer efter tur och det har inte alla". Jag håller inte med henne helt men jag tror att man behöver se sina möjligheter och då känns det som att man har tur. Dock har jag inte alltid tålamodet och vill att allt ska ske så fort jag kommer på att jag vill ha förändring.. Inte alltid till min fördel.
 
Min morgon startades med mysfrukost med pojkvännen och sedan massa skratt på väg till jobbet (vi har lyxen att kunna åka tillsammans varje morgon!). Kontoret tvingas oftast lyssna på min musik och denna dag fick de äran att lyssna på julmusik då jag bestämde mig för att inviga säsongen. För att införa ännu lite mer julkänsla så köpte jag med mig saffransbullar och kletade på lite rött läppstift. 
 
 
Detta har definitivt varit en bra dag som vi avslutar med en fantastisk låt från ett band jag tror väldigt mycket på. Såg att det lyckats komma in på P3s spellista denna vecka. Du hör den HÄR!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0