Förvänta dig inget gastkramande äventyr

Gårdagen spenderades i en biosalong med min Gustaf. Det var premiären av Hunger Games: Mockingjay part 1, och den var allt annat än så där bra som de tidigare filmerna. De var verkligen två äventyr med kittlande karaktär. Det här var... platt, tråkigt och det kändes inte som att slutet låg så långt i från början av filmen och ändå lyckades det gå två timmar av något som kunde varit underhållning. Dessutom satt vi utan biosnacks plus att jag hade världens längsta man framför mig så såg inte mycket av filmen.. Avslutade kvällen med en ceasarsalald på Vapiano och åkte sedan hem med en andedräkt som höll alla världens zombier borta. Vitlök deluxe. 
 
Soundtracket är annars väldigt bra. Lorde, Tove Lo, XOV, CHVRCHES, HAIM och Kanye West för att bara nämna några. 
 
Idag väntar en bra dag! Efter lunch blir det föreläsning i Schibstedhuset om sociala medier och hur man kan förbättra sin aktivitet på bland annat Facebook och Instagram. Vid 16.00 ska jag träffa min mentor Cecilia Ancker och gå på en föreläsning på Münchenbryggeriet! Åh äntligen börjar tillvaron att vända och bli bättre - vill berätta allt nytt som händer mig men måste hålla det hemligt en stund till.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0