Ben Howard i Annexet!

Energiinsuparhelgen. Ja, jag vet egentligen inte om det är ett accepterat och fullt godkänt ord, men det är precis så som det känns. Helgen blev precis så bra som jag hoppats. Sömn, god mat, vin, filmmys och promenader. Det bästa var ändå när jag låg mot min pojkväns bröst, läste boken "Livet innan dig", drack rödvin och lyssnade på klassisik musik. 
 
Nu är jag hemma och en fantastisk vecka väntar. Ikväll rivstartar jag tillsammans med mina bästa vänner. Det blir middag och konsert med Ben Howard i Annexet! Vi såg honom på Way Out West 2012 och sedan dess har jag älskat honom. Han är lika underbar som bakgrundsmusik hemma i lägheten som live. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0