As Old As The Grave

Vänner! Jag kan garantera er att ni kommer älska detta. För ni som följer mig vet förmodligen vilken typ av musik ni hittar här. Det är akustiskt, mjuk, dramatiskt och en lycklig sorgsenhet. För det mesta. Jag kan inte lova att det inte kommer in något annat. Kanske något housigt eller hiphopigt. Dagshumöret bestämmer!
 
På väg hem igår så upptäckte jag den här killen. Han kallar sig Eaves och har komponerat sån där musik som mina öron blir glada av. För mig behöver inte musik vara mycket svårare än så här. Det räcker med ett intrument, några filosofiska kärleksord och en melodi som sätter sig i hjärtat. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0