You cheated girl, my heart beated girl.

Justin Fucking Awesome Timberlake. Yes. Jag tror vi alla vill döpa om honom. Mannen som har allt. ALLT. Rösten, movesen, talangen, charmen, jaa han har i princip fått hela paktetet. Tack vare Sony Music så fick jag se denna man tillsammans med ett gäng riktigt härliga människor!
 
 
 
Bilden fångar verkligen inte känslan på något sätt så därför slänger jag in några (!) favoriter. Efter två och en halvtimmes show så inser man att det inte går att välja en favvo med Timberlake. Mannen har ju släppt fler hits än jag kan räkna till. Typ.
 
Det går inte att skriva något om Justin utan att nämna den här. F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.T.
 
 
 
 
Den här låten avslutade hela kvällen och enligt mig var det ett perfekt avslut!
 
 
Jag minns att den här videon spelades frekvent på MTV  när den kom, och jag kollade med lika intensiv blick varje gång.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0