Indian Summer

Marlene. Fantastisk på alla sätt. Till en början kändes hon något "vanlig". Men nu har det gått månader sedan mina sinnens första möten med henne och jag kan bara konstatera att jag hade fel. Den här artisten är helt fantastisk. Hon har det. DET. Jag gillar hennes pop som mynnar ut i soultoner, electrobeats och ett skönt gung. Hon är en stjärna på min musikhimmel. 
 
Indian Summer EP är hennes senaste mästerverk och låten med samma namn är så fin. Enkelt beskrivet men ibland behöver det inte vara svårt. Samtidigt som jag erkänner att jag lyssnat (enbart!) på den här sen 09.00 imorse så klargör jag att det är dagens låtval.
 
 
 
Puss på er som kikar in trots min ständigt sena uppdatering. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0