"I'm latching on, babe, now I know what I have found."

"You lift my heart up when the rest of me is down. You, you enchant me even when you're not around. If there are boundaries, I will try to knock them down. I’m latching on, babe, now I know what I have found."
 
/Sam Smith - Latch.
 
Just nu vill jag bara hänga med mina nära vänner. Mina glädjespridare som mer eller mindre flyttat in hos mig. Så fort ni sagt "hejdå" och stänger dörren till min lilla lya så startas ett känslokaos inom mig. Då har jag bara en endaste önskan; kom tillbaka, låt mig känna den enkelheten som ni besitter och låt skratten flöda. Just nu är ni allt för mig.
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0