Stressjukan tar över när det roliga blir överflödigt

Sådärja. Så blir det när jag bokar upp mför mycket. Stressjukan har jag namngett mitt tillstånd. Mina halsmandlar svullnar upp och det enda som hjälper är vila vila vila. Svårt när mitt liv inte inbjuder till det. Men jag förmodar att det betyder att jag nu ska avsätta tid till detta. Såg ett program om yoga imorse och insåg att det kan vara en bra början.
 
Jag har försökt bli frisk nu på morgonen för nu efter lunch åker jag in till Story Hotel. Ikväll är det WiMP Live Sessions och vi gästas av Juha Mulari. Himla spännande människa och jag känner mig redo att intervjua honom. Ikväll blir det förmodligen publikrekord! Dagen bjuder även på en intervju med Cris Cab som jobbat med bland andra Pharrell Williams. Också spännande!
 
Här är en intervju som jag gjorde för två veckor sedan med Maximani. Jag var helt överhettad av att visats i Cosmos Studio där bland andra SHM, Lady Gaga och RedOne brukar spela in. 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0