Ruby

Förra veckan fylldes ordentligt och efter helgens trevligheter så satte jag mig utpumpad i soffan och insåg att det var första stunden som jag var ensam på 8 dagar. Det blev en timme av ensamhet innan jag åkte hemifrån.
 
Nu sitter jag på kontoret - helt ensam. Ofta blir det knäpptyst här vid 17.00 och det är då jag trivs som bäst. Då kan jag släppa stressen och pressen. Mailkorgen slutar plinga och jag kan bocka av allt som står på min To Do-lista. Egentligen skulle jag behöva träna och få avreagera lite energi.. OM jag hamnar på löpbandet idag så kommer denna låt vara min hjälp när benen värker och motivationen tryter.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0