"Politik övergick i religion som sedan utmynnade i ett Beyoncémaraton."

Välkommen halsbränna. Du är egentligen inte alls välkommen men du har råffat åt dig en plats så här en vanlig tisdag. När jag tänker efter så är det inte så märkligt att jag nu lever med dig. Sida vid sida. 
 
I söndags fyllde min vapendragare, älskling, nattkamrat, trogne & bästa vän 24 år. Det innebar ett firande som startade med överrasknings-aw på Supper som övergick till utgång. På lördagen skyndande jag mig igenom brunchen med släkten för att sen hetsa iväg till hennes födelsedagsfest med alldeles för mycket högljudd sång, tulpanfajter och en efterfest som gick efter temat parmiddag med tacomys. På söndagen promenerade vi, drack juicer och åt tapas. Sedan somnade födelsedagsbarnet i soffan mellan mig och Anna som fastnat i en politisk diskussion. Politik övergick i religion som sedan utmynnade i ett Beyoncémaraton. 
 
 
 
Denna vecka låter mig inte ta igen helgens missade sömntimmar. Vinkvällar med okända och ihopparade ansikten, musikal i Uppsala, WiMP Live Sessions med Juha Mulari, avskedmiddag med jobbet, Gaffa-event, middag med tjejerna.. Sen blir det det vanliga jobbet och en tanke om att trycka in träning. Helgen ska absolut inte bokas upp på något sätt. Vill säga att jag ska köra soffläge - men har en känsla av att jag kommer vara uppe i varv och därmed inte klara en sekund på egen hand. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miles doesn't matter

Hej min lilla älskling

Ligger i min lilla spaniensäng med mobilen i handen o råkade trycka on ett "U" i sökfältet. Då kom till min underbara förvåning din fina blogg upp. Har legat o skrollat o läst dina fina inlägg nu. Saknar dig bara mer nu. Tusan.
Imorn är vi fyra girlsss som drar till Malaga för shopping o galej! Ska bli så kul.
Älskar dig finaste Fille

2014-03-25 @ 23:08:32

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0