Klåparen

Nu beger jag mig till Götelaborg för ett möte. Egentligen är inte mötet förrän imorgon men om chefen tjatar om att flyga ner kvällen innan, bo på hotell och äta middag på en festlig tapas-restaurang, jaa då säger man inte nej. När chefen sedan kryper till kojs då passar jag på att dricka några drinkar med fröken Stomberg. Förväntar mig ett pyjamasparty med kuddkrig ikväll. 
 
Förövrigt så dunkar vi Kent-favoriter på redaktionen idag. Fy satan vilket bra band! Här hittar ni våra favoriter. Jag kan liksom inte välja vilken som är bäst. Det är omöjligt. Men det här är en låt som jag gärna hör en sommarnatt med en sommarförälskelse.
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0