iampsyencefiction

Ja men visst tog jag mig till gymmet. Sen tog jag mig hem och sen skickades jag rakt in i sjukstugan. Låg sjuk i två dagar och försökte att inte göra någonting. Då jag bor utan internet och endast lever med skogstv så var det inte så svårt att inte göra någonting. Däremot var det jobbigt. Rastlösheten smög sig på och jag tvingade mig att göra sådant som jag gjorde förr. Dyka in i en bok, lyssna på radio och skriva dagbok. 
 
Nog om det. Min kollega Nora besökte By:Larm förra veckan och snubblade då över detta öppningsband. Ett norskt band som påminner om ett nyare Bon Iver, och vem blir inte nyfiken av det? Jag föll pladask och nu hoppas jag att bandet kommer till Sverige. Levande ljus, trång lokal, en kärleksfull hand, ett glas rött och denna låt. Jag vet - jag romantiserar väldigt mycket när jag hör någonting nytt och bra. 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0