Genom mina hörlurar

Står vid mitt kontorsbord i ett sånt här öppet kontorslandskap. Ett sånt kontor som tydligen inte är bra för hälsan. Jag mår i alla fall bra. Ibland känns det lite stökigt men då drar jag bara på mig mina stora hörselkåpor som bjuder på både bra och dålig musik. Valet av musik gör jag dock själv. Eller när jag tänker efter så är det inte  alltid mitt eget val. Album och tracks kommer ut som på löpande band och det gäller att lyssna igenom med största noggrannhet. Fastjag måste nog erkänna att en del musik ratar jag direkt, vid första tonen. Men oftast ger jag det både en, två och tre chanser innan jag bestämmer mig för om jag gillar det eller ej.
 
"Får du betalt för att lyssna på musik?!" Ja, så är det nog och det är ett fantastiskt jobb.
 
Detta är några andra saker som jag får betalt för att göra. Himlans trevligt.
 
 
Efter en intervju så hängde jag, Nora och Maximani i cosmos studios där bland andra SHM, Alesso och Lady Gaga spelat in.
 
 
Jag och John Martin efter gårdagens intervju på Universal.
 
 
Soundcheck på WiMP Live Sessions med Flykten.
 
 
Tog med en kompis till Berns där City & Colour spelade. Ruskigt bra!
 
 
Middag på Grammis med Angelica Blick, Spotify-Tom och WiMP-Kakan.
 
 
Presentation innan WiMP Live Sessions med Zacharias Blad.
 
 
Min absolut första intervju med Jack Moy & Glöden. Se alla intervjuer här!
 
 
Delade ut pris till Håkan Hellström innan konserten på Hovet!
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0