Smilers

Jo men visst. Jag var lite skeptisk. Skulle jag bli provocerad? Skulle jag gilla henne? Visst gjorde jag det. Inte nog med att hon var en otrolig sångerska så lyckades hon fånga min (och mitt sällskaps) uppmärksamhet i nära två timmar - trots det faktum att vi bara kunde sjunga med i extranumret. Showen var perfekt och efter konserten diskuterade vi just själva spektaklet. Hur går dessa möten till? Miley Cyrus styr och bestämmer? "Jag ska flyga på en varmkorv och smiska en dvärg på rumpan!" Eller kan det vara så att ett management sitter där med armarna i kors och funderar på vad nästa trend är? Well well, jag vet att en dag så är jag med och får se! Kanske inte just i exat hennes team - men någons team.
 
 
 
Hur som helst. Jag är numera en Smiler, och en stolt sådan. För även om hon ibland tar det till sin yttersta spets så trycker hon alltid på den gröna GO-knappen och bara kör sin grej. No matter what! Och det är det viktiga.
 
Här är en lite nedtonad och vacker Miley.
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0