En liten bildbomb

De senaste dagarna har verkligen känts som en dröm. Livet känns levande och den gråa spiraltrappan har bytts ut mot en blomstrande regnbåge. Det är lek, drömmar, känslor, upplevelser och lycka. Ett sånt tillstånd som gör allt så mycket enklare. Jag kan lätt säga att livet är fantastiskt. Här kommer en bildbomb från den senaste tidens härligheter.
 
 
 
 
Lediga lördagar! Då träffas jag och Cronja på något härligt fik och sen ringer vi dit alla härliga människor. Här är jag, Cronja, Jonathan och Gustav på Café Mellqvist!
 
 
En söndag på Café Copacabana med min bästa vän Kalle!
 
 
Min redaktörskollega Nora och jag på WiMPs sommaravslutning!
 
 
 
Jag och Gustaf på Sweden Rock Festival. 
 
 
 
 
Jag och Nora gick runt och pratade med SRF-besökarna (se filmen här)
 
 
 
 
Jag hoppade upp på första bästa stol så jag skulle se den omtalade Alice Cooper.
 
 
Efter att jag frågat de här killarna om festivalen så tog Nora upp kameran och jag beordrade dem att lyfta mig och se glada ut!
 

Efter några dagar av fest och konserter + massa jobb så var det skönt att hänga med tjejerna och bara ta det lugnt.
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!

Jag såg att du hade läst utbildningen "Music and event managment", skulle jag kunna ställa lite frågor kring den? Kan jag får en mail att skriva till? Eller skriver du till min jag bifogat med.

Mvh
Johan

2014-07-13 @ 08:38:53

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0