En blick av Sweden Rock

Hejåhå. Efter en fantastisk avslutning av WiMP Live Sessions med Faråker och Psyence Ficiton så fick jag några timmars sömn innan vi packade in oss i bilen - Mot Sweden Rock! Med två härliga killar kunde den resan inte bli annat än ett stort skrattmaraton. Vi kom fram till ett otroligt fint hotell där vi startade festen med några öl och snack. 
 
 
Helt ärligt såg jag inte allt för många band - det fanns så mycket annat kul att göra. Intervjua och snicksnacka med festivalbesökare var helt klart både roligaste och vår största prio. Sedan var vi på Alice Coopes presskonferens och körde en nostaligtripp med Electric Banana Band. Kvällen avslutades med att skeptisk se in över Dark Angels publikhav. "Jag gillar inte det här. Jag förstår inte det här. Kan jag börja gilla det här?"Både jag och Nora stod med armarna i kors och insåg att det där är inget vi någonsin kommer jubla över.
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta dagens to do. Förbereda intervju med Titiyo och lyssna Lorentz nya album Kärlekslåtar. Albumet släpps imorgon och jag kommer garanterat spela sönder det! 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0